pondelok 24. marca 2014

Vitajte na novom blogu!

Vitajte na mojom osobnom blogu. Viem doteraz som mala už 3 blogy a ani jeden nevydržal potom som si založila blog na ktorom som ešte s jednou dievčinou. Ten sa však ešte drží ( ťuk- ťuk) No však mám pocit že by som si mala založiť aj nejaký vlastný ktorý bude iba môj. niežeby som sa nerada delila o veci ale chcem mať niečo čo bude patriť iba mne. (Nie som sebecká ale chcem mať pocit že môžem mať nad niečím sama moc) Tie ktoré ma nepoznáte, som Nika a mojich 17 rokov som dovŕšila 2. októbra 2013. Som veselá, spontánna a miestami panovačná dievčina. (Ktoré dievča nie je. :-D ) Budem sem pridávať nejaké makeupové, fashion príspevky sem tam sa tu možno objaví nejaký DIY a budem rada za každý komentár, zdielanie a odber. :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára