štvrtok 17. apríla 2014

Random ☁

Takže babule. Tak moc sa nudím až ma blokli na jednej stránke do 19.apríla tam nemôžem ísť. Tak som teraz len na snapchate a instagrame. Všetko cez tablet lebo mobilík mi nejde. Začínam pozerať gossip girl úplne som do toho zažratá a strašne ma to baví. Taktiež nesedím celé dni doma ale robím niečo pre svoje zdravie a seba. Neviete ako sa sem dajú dať také že rubriky? veľmi by som to chcela ale neviem ako a kde to mám hľadať.



 Dnes som vstala, keďže sú prázdniny tak som čakala že bude nejako 10 hodín lebo som išla spať nejako o pol jednej ráno a vstanem pozrem na hodiny a 8:33. Chápete a úplne som bola vyspaná. Do noci som pozerala gossip girl pac a pusu pac a pusu vaša super drbna :3 Pozerám to od prvej série aj keď som to videla po 3 ale proste je to úplne super. :-D Ako teraz pozerám na sestru my máme doma zmrzlinu :OO


Hej neviete kde sa dá zohnať taký náhrdelníék čo sme nosievali ako malé deti? Volá sa to že TATTOO CHOCKER a vôbec ho neviem nikde nájsť a z ebayu objednávať nechcem. Neviete niekto? 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára