streda 23. apríla 2014

Cookies & Cream in love

Dnes som bola s kamarátkou v Dmke, celkom ma zaujal stojan s essence prodkutmi. Táto limitovaná edícia ktorá nesnie názov Cookies&Cream. Je to tam naozaj pekné. asi trištvrtina produktov je tam úplne sladká. :3
Podstatne je to najkrajšia limitka akú kedy vydali. Top je jednoznačne krém na ruky
cookies & cream hand balm, ktorý má obsahovať nejaké výťažky ktoré vám spevnia pokožku a taktiež tuším aj nechty by mal vyživiť. Stojí okolo 2,20€.  Úplne nádherne vonia, ja by som ho zjedla. :3

Ďalej sú to jumbo ceruzky, ktoré sú v tmavšo hnedom a šedom odtieni. Sú krémové a úplne pekné. essence jumbo ceruzky vyrábať vie a sú fakt dobré. 


Lícenka ktorá je takej broskyňovej farby a je matná čo je plus. je taká ako taká na jar ( áno viem sa vyjadrovať ;-))

Lesky na pery sú pekné ale mňa zaujal len jeden ktorý je takej ružovkastej farby. Krásne vonia. teda ako celá limitka krásne vonia, úplne ako cookies. Asi sa aj tak volá áno Nikola (Y)


Ďalej sú tam rozjasňjúce guľôčky, pilník na nechty, laky na nechty ku ktorým sú pribalené nálepky. Očné tiene (hnedý, karamelový a ružový) úprimne poviem, tiene sú pekné ale mňa nezaujali.


S láskou Nika xoxo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára