štvrtok 24. apríla 2014

Dnešný úlovok

Ou, dnes v škole len pár hodín bez učenia. Sme najlepší :3 dnes som ulovila v Dmke deodorant od Balei s vôňou maliny a citrónovej trávy. Mohla by som sa s tým voňať celý deň v kuse. Tá vôňa mi pripomína jar, leto a úplne som sa zamilovala rovnako sa mi páči aj vôňa kokos a nektarinka ♥ 
Rovnaké sú aj sprchové gély ktoré sú v rovnakých vôňach ako aj deodoranty ale s tým že sú v zľave za 1€ :-)


Chcela by som vyskúšať tiež tekutú linku od essence - liquid link, ktorá je v ponuke aj vodeodolná. Ide však o to že ja som si raz kúpila túto linku  len v inom  balení a s iným aplikátorom ktorý bol taký penový. Na druhý krát som si ju išla kúpiť znova skvelá výdrž, čistá čierna taktiež bola celkom aj vodeodolná (zasa neberme do úvahy neustáli prúd vody) a na druhý krát ten aplikátor bol hrubý a na prvej bol tenký čo ma celkom dosť sklamalo a musela som hlavať inú. No teraz v brožúrke je odfotený štetček úplne tenký, zasa ale nechcem nejakú blbosť kúpiť. Ja len že či niekto z váš nemá skúsenosti s touto linkou.


a predtým som mala túto


Taktiež špirála od essence - lashes go wild, je to špirála v tube, slubuje objem vďaka guličkovej štetinke. no keď ja som u nás pozerala tú špirálu štetček vôbec nevyzeral ako keby sú na ňom "guličky" a taktiež miá prišiel že asi bude lepiť riasy lebo na ňom je dosť tej špirály. 




Nika xoxo




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára