nedeľa 6. apríla 2014

Haha, nedeľný post

Dnes tu nemám nič pre vás, dnes to bude len také zhrnutie víkendu. :-D
Neviem vôbec čo by som mohla aký článok pridať ak máte nápad tak šup sem s ním.

Konečne sa dnes nemusím učiť na pondelok. Ideme totiž zo školy do Bratislavy. Áno Bratislavčania snažte sa nám vyhnúť, budete tam zajtra mať malomešťanov. :-D
V každom prípade si chcem kúpiť niečo na seba. Možno dám potom malý príspevok o tom ako bolo a tak. :-)
Anyway celý víkend sa snažím vyhýbať sa sestre je chorá a všade len kašle a baktérie roznáša. :-D Nie vážne ono je to fakt hrozné ja mám strach takto z baktérií ale keď si mám napríklad ísť umyť jablko a som v izbe tak si poviem že no nič nevadí. ale toto mi fakt vadí. :-D 
Každopádne si neviem čo oblečiem zajtra, ako nohavice a topánky mám vybraté ale neviem čo na vrch. Košela, sveter alebo triko a mikina? .. Vôbec neviem a čo s vlasmi tak to už ako vôbec :-D

Dnes prípevok je o ničom ale tak mohli by ste mi poradiť. :-D
Viem že obsah tohoto blogu má bať niečo o makeupe alebo o radách ale teraz potrebujem radu ja. 





                                                                                                                   S láskou
                                                                                                                     Nika xx

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára