streda 9. apríla 2014

Výlet do Bratislavy a takmer nič nové.

V pondelok sme boli v Bratislave. Ak ste na nás narazili prosím skúste tú spomienku vymazať z hlavy. :-D Áno bolo to až také hroznéé :-D 


Ráno ako som prišla pred školu už tam stál autobus. Už viac krát sme spolupracovali s týmto autobusárom ale teraz to bol fakt horor! Hodinu aj pol dlhá cesta do Bratislavy sa zmenila na dve aj pol hodinová. Asi 3 krát sme prešli cez rieku Dunaj. Ja neviem kadiaľ ten autobusár ako išiel ale on sa tam nevedel zorientovať. :-D




Keď sme konečne prišli do Volkswagenu tak sme sa nevedeli vymotať povedali nám že si máme všetko zobrať a potom že nič pri sebe nemáme mať a potom že potrebujeme len doklady a nakoniec sme si nič nemali brať. Tak ako bolo to dosť chaotické. Boli sme rozdelený na 3 skupiny a učiteľky neboli v našej skupine a ako nám všetko pekne vysvetlili ukázali no teda len ako to vyzerá a nie ako to prcuje lebo mali obedovú prestávku (akurátne) :-D . A po celej prehliadke sa náš sprievodca pýtal učiteľky čo bola v druhej skupine či sa jej páčilo a ona že Nie! Keď vám mám pravdu povedať tak NIE! .. to sme fakt nečakali a tak sme zrýchlili krok do autobusu pretože to sa nedalo vydržať sa nesmiať :-D



Potom sme šli do avionu. Mala som naplánované si kúpiť okuliare ale keď všade boli také čo sa mne nehodia a nikto mi nepovedal aké sa mi hodia a tak som si kúpila košelu možno potom pridám fotku lebo teraz je ráno a ja som fakt nemala čas ju kedy odfotiť ale je fakt pekná károvaná (ružovo-modro-bielo čierna) veď uvidíte sami. 



Ako sme prišli domov ja som išla na dvor za sestrou ktorá je mimochodom blogerka a točí videjká na YT (kozmetické) no s ňou som bola na dvore asi do šiestej inak som domov prišla až o piatej :-D A ako sme prišli dnu do domu ja som si ľahla na jej posteľ a chcela som si stiahnuť do mobilu nejaké pesničky že ako potom si pravím úlohy a tak. No ale čo sa nestalo ja som si stiahla pesničku a išla som si ju pustiť a prepla sa mi na takú pomalú. A tak som si povedala že vypočujem si ju a potom si pustím takú rytmickejšiu. no ja som sa ani do refrénu nedostala a zaspala som. Zobudila som sa o 6:30 ráno na budík. A ja vted prelaknutá že čo sa to stalo. :-D



No dnes by to asi aj stačilo teď vše o výlete do Bratislavy. Večer možno fotka. Aj keď som si neni istá či si to niekto pozrie pretože nemám pocit že by niekto tento blog čítal. :-D



Ouky douky majte sa a pekný deň prajem! :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára