streda 9. apríla 2014

I♥SpringTag

Vuhú, ča sa to deje dva príspevky za deň? rekord. No je to lebo nás pustili zo škly skôr, nejde totiž voda, ja neviem najaká porucha prasknuté potrubie alebo niečo medzi tým. :-D No a tak sa doma nudí a rozmýsľam že čo budem robiť a tak som sa rozhodla pre jarný tag anebo Spring Tag!

  1. Oblúbený lak na nechty?

    Tak ako ja som hrozný maniak na dlhé a krásne nalakované nechty ale hej poznáte to, idem sa učiť a odrazu krásne dlhé nechty sú obhryzené. Alebo keď som nervózna tak si oškrabujem lak z nechtov ale rozhodne za mňa víťazí essence- nail art special effect topper. Je v ňom hrozne veľa trblietok, na nechte to vyzerá úplne skvelo či už sám alebo na vrch nejakého iného laku.


  2. Obľúbený produkt na pery?

    Môj obľúbený predukt na pery je jednoznačne od Rimmel London- Vinyl Max Lipgloss ktorý je úplne senzačný ono to vyzerá že je taký až do červena ale keď sa dá na pery je úplne krásny taký ružovkastý. Má obrovské to nanášatko a k tomu ešte aj krásne vonia.



  3. Obľúbené jarné šaty?

    Nakoľko ja šaty nenosím, no teda nosím ale určite by som ich neoznačila ako šaty na jar. V mojej skrini sa nachádzajú troje šaty. A určite ich nenosím na jar. :-D Ale keby som si už mala vybrať tak by vyzerali nejako takto. Možno trocha dlhšie. ;-)


  4. Obľúbená jarná kvetina?


    No ja som strašný kvetinový maniak. Ja milujem kvetiny. Ale len keď kvitnú. :-D No ale jarná kvetina jedna no tak to bude asi len a len SEDMOKRÁSKA



  5. Obľúbený jarný doplnok?


    Mne sa strašne páčia viete tie čelenky okolo hlavy kde sú kvety a tak ale mne sa to strašne moc nehodí, a tak by som povedala že okuliare. Ale tak ja teraz momentálne nemám také ktoré by sa mi páčili. Ale aj tak hovorím okuliare. :-D

  6. Na aký jarný trend sa tešíš?
    Na také tie jemné jarné farby viete také pastelové farby. :-)

  7. Obľúbená jarná sviečka?
    Nemám ani tak jarnú sviečku doma ale minule keď som šla po dmke tak pri sviečkach tak krásne jedna voňala, úplne mi pripomenula jar, bola taká svieža. Neviem ako sa volá ale rozhodne ju pojdem pozrieť a možno si ju aj kúpim. :-D

  8. Obľúbený parfúm/sprej?
    No toto teraz sa znova vyjadrím jak ťapa. :-D Ale v dmke mali od Balei myslím takú kvetovú vôňu. Bola úplne božská. takže tá z dmky. :-D
  9. Čo máš rada na jari?
    Tak rozhodne to ako všetko kvitne, a upchá sa mi nos pretože nie všetky kvety môžem cítiť. Taktiež to že sa už blíži leto. ♥
  10. Robíš jarné upratovanie?

    Tak ako v izbe som si asi ešte len v sobotu schovávala zimné ozdoby. ak sa aj to počíta tak hej. :-D a inak tak celkovo každú sobotu niečo upracem a ponachádzaj stratené veci a tak. :-)
Tak to by bolo všetko k tomuto tagu. Dajte mi vedieť či aj vy ste tento tag robili prípadne mi ho napíšte do komentáru, budem len rada. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára