piatok 20. júna 2014

Po dlhom čase zas a znova tu :-)

Oh babule moje ♥Asi ste už aj na mňa zabudli ale ja na vás nie. Posledné písomky a skúšanie máme za sebou a hurá leto! ^___^
Ani neviem s čím ako prvým začnem no. :-D

Ako sme si všetci všimli vonku sa oteplilo a aj takéto individuá sa nám niekdy dajú v meste zahliadnuť . :-D
Ako nie že by mi to prekážalo ale nie je to práve ten najkrajší pohľad pre oči :-D


Ďalej som bola s kamarátkou na TFIOS (the fault in our stars) to je také krásne skoro celý film som mala slzy v očiach, knihu som tiež mala od nej požičanú. Najviac ma potešilo keď mi v knižnici povedali že by mi možno mohli dať plagát ♥





Viete čo ma veľmi sklamalo? odlakovač! Mali sme doma dve lahvičky odlakovačov a minuli sa nám. Tak mamka samozrejme chodí do mesta tak nám kúpila odlakovač. Bola som veľmi potešená že ten odlakovač je fakt veľký že nám fakt dlho vydrží. Prvý krát keď som si odlakovávala trblietky úplne krásne ich dal dole. No samozrejme že som nič nevidela však lak bol priesvitný tak som si nechty nalakovala na krásnu červenú (avon nailwear pro+  racy) anyway keď som si ho asi pred dvoma dňami išla odlakovať on ja neviem ako to popísať on ho neodlakoval on ho rozpustil a po celých rukách som mala červenú ako keby som práve niekoho zabila a  to som sa ešte fakt snažila sa neupatlať. Minula som asi 5 odličovacích tampónkov, jednu servítku a taktiež asi štvrťku odlakovača, pretože to bolo fakt hrozné.  


No zostaňme ešte pri nechtoch. Tento lak on je úplny zázrak, nechty som mala tak že keď mi narástli a už boli celkom dlhé tak sa začali štiepiť proste nevydržali a lámali sa. Ako si dávam tento lak tak úplne v pohode je aj vidieť že sú silnejšie ♥


Potom tu je tento dermacol púder. Kúpila som si už druhý. prvý som mala v odtieni 2 a teraz som si povedala že už sa blíži leto tak že si kúpim 3 v Dmku vyzeral celkom tak že je pre mňa. Prišla som domov vybrala som ho a pozerám on bol taký tmavý že ako kľudne by si ho mohla dať nejaká baba čo práve prišla z dovolenky kde sa úplne opálila. Asi pár dní potom bolo tak teplo a to som si povedala že sa musím opáliť :-D na slknu som bola ani nie tak moc dlho a už mi pehy vybehli tak čil mám nosáľ pehavý ale púder mi sedí :-D

V minulom článku tuším som spomínala Gliss kur na zničené vlasy som si ho kúpila a nie len že mi vlasy krásne voňajúale sú jemné lesklé zdravé a silné a viac sa mi páčia ako predtým. :-D A aj po farbený vlasov som nespozorovala nejaké veľké poškodenie. Keby ho nemám tak by som sa určite musela ísť dať podstrihnúť. Mamka potom kúpila od Loreálu studio line hot liss spray táto vecička keď si idete žehliť vlay je úplne podobná ako got2b guardian angel (ten čierny) plný presne tú istú finkciu. Len keď ako idete do kúpelne po tom čo ste si to nastriekali na vlasy tak sa celá podlaha šmýka :-D ale myslím že to problém nie je :-)

V teplách ma zachraňuje Avon naturals body spray strawberry & guava keď sa s ním nastriekam bože to je tak krásna vôňa a nikdy jej nie je dosť ♥ 


 To bo bolo asi tak všetko si myslím. inak mám nový kaktuv v izbe :'33 Je ešte taký zlatý a maličký ♥


Naša farebná kravka (viem že to je pes :-D ) sa rada hrá na Miley Cyrus a všade vyplazuje jazyk. Skoro na každej fotke ho má vonku! :-D

Dnes po malo výlete do múzea sme si s pár kamarátkami dopriali taký úplne málo kalorický poloobed :-D

a znova som objavila zálubu v rúžoch! 




                                                                                          áno všetky fotky v článku boli moja práca,                                                                                   okrem TFIOS. :-) Pekný deň Nica♥



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára