sobota 17. mája 2014

Intro do videa

Čo iné sa dá robiť takýto upršaný deň, ako len ležať v posteli a sledovať seriály.. asi po 3 diele nákupných maniačok a 3 častí gossip girl som sa vrhla na blog. Ako prvé mi do očí vpadla anketa a tak si hovorím, mohla by som spraviť nejaké intro. Aj vám ho sem dám. Ale to bola taká piplačka som ho 3 krát spravila. Potom som ho prerobila a volačo sa tak pokakalo, tak som to musela znova robiť. Keď bolo konečne hotové tak som si ho uložila a išla stiahnuť. Och viete že do niektorých editorov nejdu mäkčene a dĺžne, tak mne tam samé otázniky ukázalo. Už s nervami na konci som ho vymazala a šla robiť znova, pretože aj nejaké symboly ako je •, →,☼  mi neukázalo. Pri druhom som zasa rozmýšľala že ako to dať tak aby sa mi to ukázalo normálne. tak som to nejako frcla do toho aby to tam bolo. Je to krátke pretože hovorím že to bude pred videom a zasa 3 minúty z videa nebude len úvod. :-D 

Robila som to na stránke wideo.co . Ako neviem či sa vám bude páči, áno mohlo to byť aj lepšie, ale .. ale nebudem sa vyhovorať, už toľký krát sa mi to robiť nechcelo. :-D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára