štvrtok 20. novembra 2014

MUST HAVE jeseňo-zima

Keďže dnes nemám nič na robote takže aspoň niečo napíšem. Nevedela som čo a keď som si umývala vlasy tak som to mala. Spravím must have na ani neviem ako toto počasie nazvať asi takú zimo-jeseň :-D

  1. Mám tu KOKOSOVÝ OLEJ kámoškovci toto je čistý zázrak. Mám ho skoro na všetko. Je dobrý na varenie, na tvár, vlasy hoci čo. Ja som mala strašne zničené končeky vlasov a kamarátka povedala že ona použiva kokosoý olej a ja že no to je určite ako olivový len sa vám po ňom budú lesknúť vlasy a to je všetko ale nie. Je fakt super, ja ho používam vždy keď si chcem umyť vlasy. Vždy nejak tak hodinku - dve pred umytím si ho dám na vlasy ako taký zábal. Kľudne ho môžete mať aj celú noc, nič sa vám nestane. Po umytí, keď mi vlasy uschnú tak si dám len úplnu trochu na končeky. Výhodou je aj to že vám vlasy budú voňať po kokoskách. DOPORUČUJEM :-)
  2. Pri vlasoch ešte ostaneme pretože tu máme ešte tento GLISS KUR - total repair. Je to už moja 3 flaška a stále som s ním spokojná. po umytí si ho nastriekate na vlasy a úplne sa vám ľahko rozčešú taktiež nemám až také suché vlasy ako pretým a ani sa mi tak nelámu. Ja k tomu nemám ani čo povedať baby ktoré tiež používajú mi určite dajú za pravdu.
  3. Od vlasov sa presuňme k tvári. Je zima jeseň a čo urobím ja ? Vytiahnem BEMA BALM. ja už ani neviem odkiaľ to mám ale je to fakt něcooo. Nie vážne, mne hrozne praskajú pery alebo ja si často fúkam sople a potom mám tú kožu na nose takú vyšúchanú a vtedy si to napatlem týmto bema balzamom (no ako ja si ho dám vždy pred spaním) ale keď sa ráno zobudím som ako nová. Je to fakt topka. Alebo aj na chrastičky po pupáčikoch.
  4. K jeseni si jednoznačne predstavujem tmavý červený rúž. A presne taký mám od ALVERDE (je to naturálna /prírodná kozmetika) je to konkrétne odtieň 30-RAISIN BERRYKúpila som si ho ešte niekedy na začiatku septembra s tým že TOTO JE RÚŽ KTORÝ BUDEM NOSIŤ V ZIME. Ja viem že si ho dám možno tak 6-7 krát za túto zimu ale mne sa tak hrozne páčil. :-D ja to taká úplne tamavá až krvavá červená. Drží pomerne dlho. V pohode :-D
  5. A posledná vec z prvej polovice je parfúm z AVONU - PARISHIAN CHIC tá vôňa je úplne ako koláč teda mne to vonia ako koláč je to také sladké a ja tak na vianoce keď prídem do kuchine a idem pri koláče úplne tak to vonia. :-D Je to divné prirovnanie ale je to tak. :-D


Fotky upravujem vo VSCOcam a toto bola prvá polovica must have odomňa, nabudúce druhá polivica a ja už idem tak ahojte. :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára