nedeľa 30. novembra 2014

Must have (part2)

Nazačiatok obhajoba.. Teraz toho v škole máme fakt veľa .. kopa prezentácií a slohov, listov a testov. No ale keďže je prvá adventná nedeľa tak som si povedala že keď nie cez týždeň tak aspoň niečo na dnes a tak som sa rozhodla pre druhú polovicu must have.

  1. Keďže som začala s tou adventnou nedeľou tak rovno hupneme na vianočné čajové sviečky. A tieto sú úplne úplne ale že úplne najlepšie. Ani ich zapálené nemusíte mať. Ale my sme si so sestrou povedali že by to bol hriech si aspoň jednu nezapáliť.
  2. Ďalšia je tu tento body sprej od AVONU toto je granátové jablko a mango. Vydrží fakt dlho, nie len ako vôňa na tele ale aj že sa tak veľmi rýchlo nemíňa. Palec hore :-)
  3. Nasleduje najlepšia vecička na nechty! Mne sa strašne lámu nechty alebo keď mi aj vyrastú tak sa mi štiepia ale tento lak od RIMMELU je fakt zázrak. nechty sa mi už tak veľmi neštiepia. Ako neni to zasa že nalakujem si a bum nechty sa mi nelámu a tak asi po mesiaci si začínam všímať že ich mám v lepšom stave ako predtým. :-)
  4. Na studené večery počas ktorých nemáte na nič chuť tu je uplne úžasná kniha! čítam ju teraz už 6 krát a film som videla nespočetne veľa krát a stále ma baví.
  5. A posledná vec nie je ani must have ale skôr papanica ktorú určite musíte vyskúšať. My s kamarátkou sme zrovna natrafili na zlý recept ale nakoniec sa z toho vykluasda













    A to by bolo asi tak všetko za tento článok. Všetko fotky boli upravené vo VSCOcam. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára