sobota 26. apríla 2014

Vedeli ste že..

(Nikto nečíta môj blog)

Vedeli ste že z väčšiny blogerov sa stávajú aj YT blogery?

Na tento jav má vplyv veľa faktorov, ako napríklad ten že youtube je druhá najčastejšie používaná aplikácia po facebooku. Preto začínajú natáčať tam ich viacej ľudí nájde a za ďalšie ľudia sú moc pohodlný na to aby si museli čítať dlhé články na blogoch. Prečo by aj mali keď to majú vo forme videa a nemusia toľko čítať.
Nie je ťažké vziať kameru do ruky a spraviť video ale zaberie trochu času ho upraviť do formy aby sa páčilo divákovi. Áno je trocha divné že to píšem práve ja ktorá nemá na YT jediné video. Ale ja som sa rozhodla že určite ľudia ktorý majú záujem si nájdu čas no moje články.



Za ďalšie facebook je najpoužívanejšia stránka a niektorý ľudia na nej začínajú byť závislí? Preto som sa rozhodla a nie len z tohoto dôvodu  ale aj z toho že facobook zaberá kopu môjho voľného času ktorý môžem využiť aj efektívnejšiea taktiež aj kvôli sebe že si zruším fb účet. Nehovorím že teraz už nikdy fb nebudem mať. Ale tak na istý čas nie. Viem že bude divné keď sa ma niekto opýta na meno na facebooku ( ako neni dôvod prečo by si ho niekto pýtal :-D ) ale bude to vtipné keď odpoviem že fb nemám. :-D


Vedeli ste že presne za 60 dní sú letné prázdniny? To je úplne skvelé. :3 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára