štvrtok 8. mája 2014

Zasa random ✌

Na instagrame sa objavilo video čo pridala Miley Cyrus ako sa besní v hoteli s kamarátkou myslím. A tá pesnička je úplne chytlavá. Teraz robí samé videá s tou pesničkou a úplne ju mám stále v hlave a pohmkávam si ju.




  
Inak pesnička sa volá TURN DOWN FOR WHAT - DJ Snake & Lil Jon
___________________________________________________________________
V škole ma spolužiačky v škole prehovárali nech spravím nejaké video ( že by som mala viacej čitateľov a že aj tak sa to nikomu nechce čítať že radšej si to ľudia pozrú) :-D No ja sa hanbím. Musím si to ešte nechať prejsť hlavou a dobre si to rozmyslieť. Ako ten nápad nie je zlý ale keď ja neviem. :-D
Uvidíme časom 

__________________________________________________________________
Za posledný týždeň keď si to tak zoberiem som strašne málo jedla. Píšem to preto lebo som akurátne hladná a vobec neviem čo si mám dať jesť.  Mám chuť na niečo sladké ako napríklad nejaké ovocie ale asi si spravím praženicu (škvareninu) :-D


_______________________________________________________________
Videli ste rozprávku Neskrotná/Rebelka/Brave ? Ak nie mali by ste si ju pozrieť!! Je to tá najkrajšia rozprávka aká môže byť. Teda až po Frozen/Ľadové královstvo. Najlepšia časť je keď otec napodobňuje jeho dcéru ( hlavnú hrdinku) :-D 


Ako tak pozerám dosť skoro som vstala, keď ešte takto skoro stíham vypustiť článok. :-D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára